sobota, 22 sierpnia 2015

postarzane pudełko / aniqued box

Witam!
Pewnie część ze stałych czytelników zdążyła już zauważyć, że ostatnio zaczęłam zajmować się również decoupage'm. Wypróbowuję różne techniki, a później wykonuję prace z użyciem tych technik.
W tym poście chciałabym pokazać zdjęcia postarzanego pudła na nóżkach i z zapięciem. Boczne ścianki pudła pomalowane zostały lakierobejcą i polakierowane. Wcześniej jednak narożniki zostały trochę starte, aby minimalnie postarzyć pudełko. Wieko pudła ozdobiłam pięknymi różami, pomalowałam preparatem do spękań, wypełniłam i polakierowałam. Efekt całości jest niesamowity!

Hi!
I guess that some of you who visit my blog noticed that I started to decoupage recently. I try various techniques, and then I make some works with the use of those techniques.
In this artice I would like to show photos of antiqued box with beautiful legs and a small fastener. Side walls were painted with a special varnish and then laquered. After I pained it once I tried to make the edges a bit worn-out and painted it again. The lid is decoraded with beautiful roses and I used some cracking medium, filled it and varnished. I think the outcome is really nice!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D