niedziela, 6 grudnia 2015

drewniany renifer / wooden reindeer

Witam,
Dziś dość nietypowo, trochę decoupage'owo.
Poprosiłam męża o wycięcie renifera z grubej deski i oto on - reniferek :D
Najpierw pomalowałam go błękitną farbą, przetarłam brzegi, a następnie zaczęłam główną część dekorowania. Wykrojnikiem Joy Crafts śnieżynka zrobiłam maskę, którą wykorzystałam do udekorowania mojego reniferka. Dodałam brokar na krawędziach i śnieżynkach i gotowe. 
Mój reniferek stanął już na parapecie i przypomina o zbliżających się świętach.

Hello,
Today a bit unusual, a bit decoupage.
I asked my husband to cut out a reindeer out of wood and this is it - a reindeer :)
First I painted it with light blue, polished the edges, and then I started "real" decorating. I used a Joy Craft snowflake die to make a stencil. Then I used it to paint on my reindeer. I added some glitter on the edges and on the snowflakes and it's done.
My reindeer has just standed on my windowsill and reminds of Christmas.









Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:



http://studio75pl.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-12-challenge-12.html


http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-tematyczne-nats.html?m=1

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-12-biae-swieta-challenge-12.html



4 komentarze:

  1. Śliczny słodziak! Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy. ;)) Dziękuję za wspólną zabawę w Diabelskim Młynie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :) Gratuluję uzdolnionego męża :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D