poniedziałek, 10 kwietnia 2017

#371 skrzydła/ wings

Styl steampunkowy dopadł mnie na dobre. Zakochałam się w farbach matalicznych i poniższą pracę stworzyłam głównie z ich użyciem.
Na płócienny blejtram nakleiłam kawałki taśmy aluminiowej, całość pokryłam czarnym gesso i zaczęło się twórcze szaleństwo- sznurek (który był kiedyś biały), tekturki trybiki, skrzydła i klucz (pod skrzydłami) również pokryłam czarnym gesso, a następnie kilkoma farbami metalicznymi dla uzyskania efektu metalu. Na koniec dodałam złote mikrokulki, kulki mediowe i czarne perełki w płynie. Efekt? Oceńcie sami :)

Steampunk style is one of my favourite now. I'm in love with metalic paints and I made this work mainly using metalic paints.
I used some pieces of aluminium tape on a cotton canvas, then I painted it with black gesso and I started my creative craiziness- twinie (which was white before), gears, wings and key (under the wings) chipboards were also painted black, and next I used a few metalic paints to get the impression of metal. At the end I added some golden microspheres, medium balls and black liquid pearls. The outcome? See it yourself :)









Zapraszam do polubienia profilu na FACEBOOKU.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


5 komentarzy:

  1. wspaniała praca :) zlote skrzydla i zloty pyl - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful project! Thank you so much for taking part in 13Arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca! Świetna jest! Dziękuję za udział w wyzwaniu Snip Art. Pozdrawiam serdecznie -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A great piece of art! Thanks for joining us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing piece, I really love the gears and the paints, thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D