niedziela, 2 lipca 2017

#418

Album zrobiony samodzielnie od podstaw? Dlaczego nie :)
Bazę wykonałam z beermaty i okleiłam płótnem. Karty wewnątrz to różne kolekcje papierów UHK Gallery. Tekturki to, to co wpadło mi w ręce ;)
Okładkę albumu zdobi wzór naniesiony przez maskę oraz duża mandala, której niektóre fragmenty wypełniłam perełkami w płynie. Dodałam kilka kolorowych kwiatów, dużo ozdobnych pręcików i przezroczyste perełki imitujące krople rosy. Śliczny pozłacany napis pochodzi od I Kropki. Dodałam jeszcze trochę chlapań. Ćwiek i sznurek umożliwiają zamknięcie albumu.
Wewnątrz albumu umieściłam mnóstwo różnych tekturek. Teraz wystarczy tylko dodać zdjęcia :)

An album made by yourself since the very beginning? Why not :)
I made the album base of beermat and I covered it with canvas. I used different collections of UHK Gallery papers inside. The chipboards are what I could find :)
There is a pattern made with a stencil on the cover and a big mandala where some parts are filled with liquid pearls. I added some colourful flowers, lots of decorative flower stamens and some crystal liquid pearls which imitate dew. The beautiful golden sentiment comes from I Kropka. I added some splash. Brad and twinnie allow to close the album.
There are lots of various chipboards inside. Now I can only add photos :)

 Powyżej zdjęcie z tworzenia bazy albumu, a poniżej już gotowy album. Już wkrótce zapełni się zdjęciami z naprawdę wyjątkowych chwil.
Above you can see how I made the album base, and below it a ready album. It will be soon full of very beautiful photos of unique moments.














Wcześniej widzieliście album bez zdjęć. Cały czas dodaję do niego zdjęcia uwieczniając najfajniejsze momenty. Poniżej kilka wypełnionych stron z dodatkowymi napisami.
You've seen album without photos already. I'm still adding photos to it making the best moments being remembered. Below you can see a few completed pages with additional ornaments and sentiments.








Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:






"BIG" bo to całkiem duże wyzwanie zrobienie takiego albumu od podstaw,
"BIG" bo wyszedł duży-aż 10 kart w środku
i "BIG" bo będą w nim wielkie chwile :)

"BIG" because it's a big challenge to make such and album since the very beginning,
"BIG" because it turned out to be big- it's got 10 cards inside
and "BIG" because there will be important moments collected :)

13 komentarzy:

  1. Ale fantastyczny album!!!

    Najpierw zachwyciła mnie okładka. Płótno jest fantastyczne, a wielowarstwowy efekt scrapowy absolutnie skradł moje serce. Myślałam, że lepiej już być nie może, a potem zobaczyłam wnętrze. Ach, jak ja uwielbiam minimalistycznie ozdobione wnętrza albumów: właśnie po to, by właściciel zdjęć mógł po swojemu ten album uzupełnić.

    Będę trzymać kciuki w czasie wyzwania na Crafty Moly (właśnie stamtąd przybyłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To mój pierwszy albumik w takim płótnie i na pewno nie ostatni (a może wykorzystam je jeszcze inaczej, zobaczymy)

      Usuń
  2. mało kto odważyłby się na zrobienie takiego grubaska od podstaw - BRAWO. Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftyMoly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie, gdy już można takie bazy kupić, mało komu chce się je robić. Brawo za klejenie samodzielne! Wyszła piękna pamiątka. Życzę wielu pięknych chwil przy jego wypełnianiu. Dziękuję za udział w ostatnim wyzwaniu DM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego to taka fajda dla mnie robić wiele rzeczy od podstaw samemu. Nic mnie wtedy nie ogranicza.

      Usuń
  4. Fantastyczny album! Na pewno jeszcze większa satysfakcja jak zrobi się tak wszystko samemu. Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiam zapał do tworzenia baz albumowych!świetna pamiątka! dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Napracowałaś się i wyszło pięknie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam za zrobienie albumu od podstaw :) mnie się takich skomplikowanych nigdy nie chce ;) wyszło Ci kapitalnie :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Też lubię robić bazy samodzielnie ;) Jest przy tym dużo pracy, ale warto :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa BIG projekt! :D Podziwiam za ogrom pracy. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-Sie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D