poniedziałek, 21 maja 2018

#534

Witajcie!
Bazy albumowe... kiedyś najczęściej korzystałam z gotowych zbindowanych baz. Od czasu zakupu bindownicy zdarza mi się bindować albumy i notesy dla siebie samej. Dlatego też w tym tygodniu na blogu Od A do Zet postanowiłam skorzystać z bazy harmonijkowej. Okładka jest najbardziej ozdobiona, karty w środku pozostawiłam prawie bez ozdób. Wykorzystałam papiery z różnych kolekcji UHK Gallery w odcieniach brązu, tekturki od I Kropki, kwiatki, perełki i moją ulubioną ostatnio pastę brokatową.

Hello!
Photo album base... I used ready made base not so long ago. I'm binding album bases and notebooks mysels since I have bought a binding machine. That is why this week I've decided to use a folding album base on Od A do Zet blog. I decorated the cover the most, the cards inside are not so decorative. I used various UHK Gallery bases in brown colours, some I Kropka chipboards, flowers, pearls and my favourite glitter paste.









Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:



2 komentarze:

  1. Śliczny, taki przymglony, a ta pasta na tekturce daje super efekt :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D