niedziela, 15 września 2019

#728 morskie/ marine

Ogarnięta wakacyjnymi wspomnieniami i oczarowana pięknem turkusowej wody postanowiłam stworzyć ozdobę.
Bazę HDF od Agaterii pokryłam białym gesso, owinęłam sznurkiem, gazą, pochlapałam farbą i dodałam całe mnóstwo muszelek z masy. Są też różne kulki, farby metaliczne i woski.

Thinking of holiday memories and admiring turquoise water I decided to make a home decoration.
I used HDF base from Agateria. I painted it with white gesso, I used some twinie, gauze, paint splash and I added lots of clay shells. There are various media balls, metalic paints and wax.












Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:



10 komentarzy:

  1. Świetna praca, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w zabawie Crafty Moly
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku jakie to piękne! Zachwyciłam się. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Art-piaskownica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo, lekko i zachwycająco :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolorystyka! Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Интересное панно в морском стиле ;) Основание-штурвал - отличная идея! Спасибо за участие в задании от блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra! Ale przepiękna praca, kibicuję Ci mocno i życzę wygranej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D