sobota, 2 listopada 2019

#743 zaczarowany las

Witajcie,
Przygotowałam shadowbox w leśnym klimacie. Czarną bazę od Rzeczy z papieru pokryłam różnymi farbami i pastami, aby uzyskać efekt mchu, w którym skryło się światełko inspiracji... dosłownie bo shadowbox świeci! 
Do podświetlenia pracy użyłam zestawu dostępnego w Zielonych Kotach i zbudowałam świecącą instalację, którą ukryłam pośród mchu i zagubionych kluczy.
Gdy zabraknie Wam inspiracji wystarczy zaświecić :D

Hello,
I decorated a shadowbox to look like a forest. I used different paints and waxes on black shadowbox base from Rzeczy z Papieru. I wanted to it to look like there was a lot of moss. I hide some light inside so when you lack insiration you can get some light! Literally!
I used a set available on Zielone Koty and I build an instalation hidden in the moss and among some lost keys.





















Film:



Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:




I used black gesso and gel medium

5 komentarzy:

  1. Love the forest look to this! Always love a good reverse canvas. Thank you so much for playing along with 13 Arts~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very original project! Thank you for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  3. Superb creation! Thank's for your participation in the 13arts challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwie czarodziejski zakątek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D