poniedziałek, 18 maja 2020

#819

Dzień dobry.
Zaczynamy tydzień, który mi kojarzy się z farbami, pastami i brudzeniem się :)
Bazy HDF Artistiko idealnie się do tego nadają, bo zniosą chyba każdą ilość farb i mediów.
Na dzisiejszą inspirację wybrałam dużą latarenkę. Pomalowałam ją tak, aby udawała kamienną latarnię pokrytą mchem. Pojawiły się też różne kulki i pasty (które i tak zamalowałam farbą). Dodałam kwiatki z foamiranu, trochę paproci i ręcznie robione grzybki z glinki.

Hello
We are going to use some paint, paste and get dirty this week on "Od A do Zet" blog :)
HDF bases from Artistiko are ideal for it because they can be used with large amounts of paints.
I decorated a lantern. I painted it to look like it was made of stone and covered with some moss. There are some media balls and structural paste (that I covered with paint). I added some foamiran flowers, some fern and handmade mushrooms. I made the mushrooms from clay.






Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:



3 komentarze:

  1. Piękny projekt. Dziękuję za udział w Leśnym wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, leśna latarenka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna latatenka 💚 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D