niedziela, 13 września 2020

#863

Dzień dobry,
Jesień zbliża się nieubłaganie i pogoda płata figle. Oczarowana nowymi jesiennymi grafikami od Janet stworzyłam cieplutki, pomarańczowy banerek z "deszczową dziewczynką". Jako bazę wykorzystałam baner ze sklejki od "Fabryka Weny". W tle użyłam pomarańczowych papierów "Avonlea" od UHK Gallery. Na kwiatkach i liściach, jak i na grafice umieściłam kropelki rosy. Jest też mnóstwo serwetek. Wykorzystałam też moje ulubione tekturowe listki. 

Hello.
Autumn is coming closer and closer and the weather is changing. I love new autumn graphics from Janet and I made a warm, orange banner with a "rain girl". I used wooden banner base from "Fabryka Weny". I used orange UHK Gallery papers from "Avonlea" paper collection. There are dew drops on the flowers, leaves and on graphics too. There are lots of doilies too. I also use my favourite chipboard leaves.










Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


3 komentarze:

  1. Obłędna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca;) Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wizja jesieni! Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D