poniedziałek, 11 października 2021

#990

 

Dzień dobry.

Jak tylko zobaczyłam zwierzaczki z farmy od razu musiałam coś z nimi przygotować. W ten sposób powstałam farma pełna zwierzątek. Na koniec tego posta mam dla Was filmik z etapami przygotowania farmy. Użyłam papierów UHK Gallery i tekturek "Fabryki Weny".

Hello

As soon as I saw farm animals I just had to nake something with them. This is how this farm full of animals was made. I also added a film with some preparation steps at the end of this post.

I used UHK Gallery papers and chipboards from "Fabryka Weny".





Link do filmiku znajdziecie 
You can find the prepartion film







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D