poniedziałek, 13 czerwca 2016

#223 zielona/ green

Dla fanki zieleni stworzyłam kartkę mega zieloną. Pojawiła się grafika z koniczynką na szczęście :)
Oprócz uwypuklenia koniczynki dodałam na grafice kilka kropel rosy na źdźbłach trawy.

I made very green card for a green lover. There is a graphics with a clower to bring some luck :)
I not only made the clower more visible but also I added some dew on the grass.





Zapraszam do polubienia profilu na FACEBOOKU.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


http://swiatnamaste.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-52-tancowaa-iga-z-nitka.html

http://scrapek.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-nr-47-szyjemy.html
 

4 komentarze:

  1. fajnie :) dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam zieleń i karteczka jak dla mnie jest Przeurocza!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się koniczynka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D