sobota, 18 czerwca 2016

#226 morsko/ sea

Na blogu Diabelskiego Młyna pojawiło się nowe wyzwanie, a więc zainspirowana tematem "Lato" stworzyłam kartkę, która kojarzy mi się z latem. Dla mnie lato to skojarzenie z morzem i upałami. Wykorzystałam tutaj nowe papiery UHK - Loft Marina i jak zwykle stworzyłam mnóstwo warstw.
W kartce tej zamknęłam wszystkie letnie wspomnienia. 
W butelce pojawił się morski piasek (tak, na każdych wakacjach podkradam piasek z plaży ;P ), a w sieć złapały się muszle, bursztyny i nawet jedna rozgwiazda.
Główny obrazek- konik morski stworzyłam akwarelami i troszkę pochlapałam. Podobnie postąpiłam z pozostałymi warstwami papieru, są one trochę pochlapane, potuszowane i poszarpane. Pojawiają się też duże, przeźroczyste mikrokulki.
Kartka wygląda jakby brała udział w letniej wyprawie :)

There's a new challenge on Diabelski Młyn blog - summer. Inspired by that challenge I made a card that reminds me of summer. Summer reminds me of sea and hot weather. I used new UHK - Loft Marina papersand I made lots of layers.
I used all my summer memories to create that card.
There is some sand in th bottle (yes, I steal some sand from a beach every time I am on holiday ;P ), and there are some seashells, amber and a starfish caught in the net.
The main picture- seahorse was made with some aquarel and splashes. I made almost the same thing with the background paper- some splashes, some ink and tear it up a bit. I used some big, transparent microspheres. 
The card looks like it took part in a summer expedition.






Zapraszam do polubienia profilu na FACEBOOKU.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges: 

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/06/diabelskie-wyzwanie-ze-scrapkipl.html




http://studioszok.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-38-chlapnij-sobie.html



3 komentarze:

  1. Wakacyjny klimat :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Studio SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten konik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie chlapnięte ;-) Cudnie wygląda te konik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studia SZOK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D