niedziela, 6 listopada 2016

#299

Kolejna świąteczna karteczka, tym razem z kolorowanym stemplem. Stempel odbiłam dwukrotnie i uwypukliłam na kosteczkach dystansowych. Dodatkowo na ramce widoku ze stempla dodałam brokat. Na samym obrazku oprócz brokatu użyłam pasty śniegowej co dało dość ciekawy efekt wypukłości, który tylko częściowo udało mi się uchwycić na zdjęciach. Tło wykonałam z zielonych papierów Rapakivi oraz Galerii Papieru. Dodałam czerwoną, świąteczną wstążkę, kryształki, sznureczek z dzwoneczkiem i tekturki od I Kropki (napis "wesołych świąt" oraz ostrokrzew).

It's a Christmas card again with a stamp landscape. I stamped the picture twice and I put in on 3d tape. I also added some glitter on the frame of the picture. I also used some glitter and snow paint on the landscape to make it more imensional but I couldn't catch all of the effect on the photos. In the background I used green papers from Rapakivi and Galeria Papieru. I added some red christmas ribbon, crystals, twinie with a bell and chipboards from I Kropka (sentiment  "wesołych świąt" and some holly leaves that will be soon available in the shop).







Zapraszam do polubienia profilu na FACEBOOKU.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-stemplowane-swieta_4.html 
stempel znajdziecie tutaj
you can find the stamp here
http://craftymoly.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-51-bingo.html 
moja linia to: minimum 3 warstwy-tekturka-media 
my line is: at least 3 layers-chipboard-paints
https://kartkoweabc.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-22-t-jak-tekturka_24.html

5 komentarzy:

  1. widoczki zawsze sprawdzają się na zimowych kartkach :) bardzo udana praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i jak pięknie się skrzy :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe rozwiązanie z warstwowym i ośnieżonym widoczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. światecznie, świątecznie ;) ślicznie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D