sobota, 26 listopada 2016

#309 szablon na parasolke/ umbrella template

Witajcie!
 Dziś chciałabym pokazać Wam szablon do stworzenia parasolki, którą mogliście podziwiać tutaj.
Aby wykonać taką parasolkę potrzebujecie szablon ośmiokąta lub sześciokąta foremnego. Zależy z ilu kawałków ma się składać Wasza parasolka.
Ja do stworzenia mojej parasolki użyłam szablonu ośmiokąta foremnego i baza mojego parasola składała się z takich kawałków:

Hello!
Today I would like to show you a template to make an umbrella which you could find  here.
To make such an umbrella you need an octagon or hexagon template. It depends how many pieces you want to have on your umbrella.
To make my umbrella I used an octagon template and my umbrella was made out of such pieces: 

Aby stworzyć własny szablon odrysowujecie 1 trójkąt z wybranego wielokąta i delikatnie zaokrąglacie szerszy koniec oraz dodajecie "uszka" do sklejenia. Zaokrąglenie końców jest konieczne aby uzyskać opływowy kształt parasolki, w przeciwnym razie parasolka będzie "kanciata".
W mojej parasolce potrzebowałam 9 takich kawałków, czyli o 1 więcej niż wybrany wielokąt.
Na samym dole (w miejscu przerywanych linii) możecie delikatnie "wciąć" każdy kawałek.

To make your own template you need to draw 1 triangle from a chosen shape and you need to make some curves on the wider side and add some fld to glue the pieces together. The curves are neccessary to get the proper shape of an umbrella. Otherwise your umbrella will be more "square". To make my umbrella I needed 9 pieces so it was 1 more than a chosen shape of an octagon.
At the bottom (where there are dotted lines) you can cut the shape too.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D