środa, 28 czerwca 2017

#414

Taki oto niepozorny boxik dla córeczki mojej przyjaciółki. Na wierzchu nie ma zbyt wielu ozdób. Mała uwielbia myszkę Minnie, a więc box pełen jest tego motywu. Zrobiłam nawet pudełeczko na upominek z ozdobą w kształcie głowy Myszki Minnie. Dużo różu i mysich dodatków oraz perełek i kryształków. Na każdej ściance znajduje się kieszonka. 
Tym razem ukryłam życzenia na jednej ze ścianek, wystarczy podnieść i życzenia są w środku. Ćwiek jest dodatkową ozdobą i ułatwieniem przy otwieraniu życzeń.
Na innej ze ścianek wykorzystałam tekturkę od I Kropki.

I made this box for my friend's daughter. There isn't much decotarion on the box. The girl loves Minnie mouse so the box is full of it. I made a small box inside to put a gift there. It's also decorated with Minnie Mouse. I used lots of pink and mouse-like embelishments and lots of pearls and crystals. There is a pocket on each side.
I hid the greeting on one part of the box, you can just open it and the greeting are inside. I added a brad too to make it easier to open it and because it looks nice.
There is I Kropka's chipboard used too.









Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


4 komentarze:

  1. Kurcze, niespecjalnie lubię Myszkę Miki &co, ale Twój box jest świetny! Głowa myszki jest super, cały bogaty ale nieprzegadany. Fajny no! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło bo sama nie byłam pewna tego co wyjdzie :)

      Usuń
  2. Super box, w sam raz dla małej Mini ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i słodka praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt,pozdrawiam Gosia*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D