wtorek, 29 sierpnia 2017

#442 ciuchcia/ a train

Czerwono-zielony tydzień na blogu od A do Zet jest wyjątkowy.
Dziś powinniście zobaczyć pracę miesz-Anki, ale zamieniłyśmy się i w tym tygodniu pokażę Wam moje dwie prace. Miesz-Ankę spotkacie za to dwa razy we wrześniu :)
Z racji naszej zamiany postanowiłam sobie stworzyć coś wyjątkowego i tak powstała papierowa lokomotywa.
Bazę swojej lokomotywy wykonałam z papieru wizytówkowego i beermaty, a następnie okleiłam papierami UHK Gallery. Dodałam kilka drobiazgów jak perełki w płynie, nity i taśma washi. W ruch poszły też wykrojniki i nożyk do papieru.
Zobaczcie co powstało :)

Red and green week on od A do Zet blog is special.
Toay you should see miesz-Anka work there but we changed the dates this week and I will show you two works this week. You will see my friend miesz-Anka twice in September :)
I wanted o make something special because of our small exchange and I made a paper train.
I made the bas of my train out of cardboard and beermat and then I decorated it with UHK Gallery papers. I added some embelishments like liquid pearls, eyelets and washi tape. I also used some paper dies and scalpel.
Take a look what I've made :)







Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D