czwartek, 31 sierpnia 2017

#443

Oto kolejna inspiracja dla sklepu od A do Zet. 
W tygodniu czerwono-zielonym nie mogłam się powstrzymać, aby nie wykorzystać w jakiś sposób truskawek. Śliczny obrazek truskawek w słoiku pokryłam przezroczystymi perełkami w płynie. Tło to zielony "Loft Herbs" od UHK Gallery, w którym wycięłam ażurowy wzór gałązki.
Dodałam biało-czerwony sznurek oraz perełki w tle. Kartka wydaje się być prosta, ale mi bardzo się podoba to połączenie kolorystyczne.

It's another work for od A do Zet shop.
In red and green week I had to make something with strawberries. I used a beautiful strawberry picture that I covered with some clear liquid pearls. There is green "Loft Herbs" paper by UHK Gallery in the background. I used some paper die to cut the branch shape in the paper. I added some white and red twinie and some pearls too. The card seems simple but I like those colours.







Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D