czwartek, 6 września 2018

#591 skrzynka na listy/ mailbox

Tym razem to już chyba przesadziłam. Zdjęć do oglądania jest baaaaardzo dużo :) ale nie mogłam się powstrzymać jeśli chodzi o formę i ilość zdjęć. Papiery z nowej zimowej kolekcji "Old fashioned Christmas" UHK Gallery są wprost niesamowite!
Co tym razem powstało? Skrzynka na listy. Oczywiście otwierana i oczywiście nie mogło zabraknąć elementów ruchomych. Jak to w każdej skrzynce klapa otwiera się, aby móc wyjąc listy. Kolejnym ruchomym elementem jest "rączka", którą podnosi listonosz wkładając listy do środka.
:)
Nie zabrakło elementów metalowych, perełek, kwiatków, ćwieków, tekturek. Pojawiła się też ramka z masy, ale zamiast nazwiska są życzenia.
Miłego oglądania :)

I think it's too much this time. There is really lots of photos today :) but i couldn't resist myself when it comes to form of my project and the amount of photos. New winter collection papers "Old fashioned Christmas" are just outstanding!
What I made this time? A mailbox. You can open it of course because I had to make something moving. As in every mailbox the lid opens to get out letters. I also made a moving "handle" that postman put up when there are letters inside.
:)
There are also metal elements, pearls, flowers, chipboards. I also used a clay frame but there is no name but a greeting.
Enjoy looking at photos :) 

















Użyłam: / I used:


Do zobaczenia / See you next time 



1 komentarz:

  1. Coś przepięknego :) Nie byłam przekonana do tych papierów, bo wydawały mi się takie mroczne, ale zmieniłam zdanie. Wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D