wtorek, 25 września 2018

#600

Witajcie
Dziś nadszedł czas na moją ostatnią już pracę dla "Od A do Zet". Spędziłam tutaj nieco ponad rok i był to naprawdę pracowity i miły czas. Dzięki Kasi spróbowałam różnych technik, wypróbowałam wiele różnych materiałów. Słowa nie oddadzą jak bardzo jestem wdzięczna za tę szansę, za czas spędzony w tak miłym towarzystwie.
Poniżej prezentuję kartkę, którą otrzyma nasza szefowa Kasia w ramach podziękowań :)
Znajdziecie tu jak zawsze papiery UHK Gallery, dodałam też pokolorowany kredkami akwarelowymi stempelek, kwiatki, perełki w płynie.
Do zobaczenia na moim blogu :)

Hello
It's high time for my last inspiration for "Od A do Zet". I was here for more than a year and it was a time of hard work but it was plesant. Thanks to Kasia i tried various techniques and I tried different materials. I can't say how grateful I am for this opportunity and time spent with so nice people.
Below you can see the card that I will send to our boss Kasia to say "thank you" :)
You will find UHK Gallery papers here, as always, I added a stamp coloured with aquarel crayons, some flowers, liquid pearls.
See you on my blog :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D