sobota, 4 stycznia 2020

#765 BOHO kostka

Witajcie,
Jakiś czas temu postanowiłam "rozpracować" pewną formę i chyba się udało.
Dziś mam dla was rozkładaną kostkę, w której wykorzystałam papiery "Oho BOHO" UHK Gallery. Muszę przyznać, że uwielbiam te papiery, bo wpasowują się w niemal każdy mój projekt. Wycinane elementy świetnie sprawdzają się też w moich ulubionych pracach 3D.
Mam dla Was całe mnóstwo zdjęć.

Hello,
Some time ago I decided to "work out" a new shape and I think I made it.
I have a kind of a cube that you can fold out. I used "Oho BOHO" papers by UHK Gallery. I have to admit that I love those papers because they suit almost every project. Cut out elements are also perfect for my favourite 3D projects.
I have lots of photos for you.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D