poniedziałek, 20 stycznia 2020

#771

Witajcie
W tym tygodniu swoje święto mają babcie i dziadkowie. A co jeśli w styczniu dodatkowo wypada rocznica ślubu? Może nietypowo jak na Dzień Babci i Dziadka, ale chciałam Wam pokazać kartkę, która powstała właśnie na rocznicę ślubu. Para, której wręczyłam kartkę ma już całkiem spore grono wnucząt, a 45 rocznica ślubu to idealna okazja do świętowania.
Kartkę wykonałam na kraftowej bazie i zapakowałam w kraftowe pudełko od "Rzeczy z papieru". Bardzo spodobało mi się też wycinanie kolorowych folkowych kwiatów :)

Hello
It's Grandmother's and Grandfather's Day this week. What if you may celebrate a weeding anniversary too? Maybe it is not usual for Grandmother's and Grandfather's Day but I wanted to show you a card made for a wedding anniversary. A couple that I gave the card has a few grandchildren and their 45th wedding anniversary was celebrated this month.
I used kraft card and box base from "Rzeczy z Papieru".
I also liked die cutting folk flowers :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D