niedziela, 29 października 2017

#462

Oto pudełko na zdjęcia lub organizer w kształcie starego aparatu.
Bazę wykonałam z brystolu w formacie dopasowanym do zdjęć 10x15cm. Wewnątrz otwieranego pudełeczka znajdują się dodatkowe zakładki, którymi można posegregować przechowywane zdjęcia.
Moje pudełeczko posiada również rączkę na wieczku.
Całość udekorowałam drewnianymi trybikami, perełkami w płynie i ćwiekami.
Na obiektywie umieściłam kryształowy ćwiek i zwykłe kryształki.
Jesienno-brązowe papiery to połączenie kolekcji "Provence Aquarius" i "Avonlea" od UHK Gallery.

It's a photo box in the shape of an old camera.
I made the base out of cardboard. It's perfect for photos 10x15cm. There are some index cards inside the box that you can use to organise photos.
There is also a handle at the lid.
I used some wooden gears, liquid pearls and brads to decorate the box.
I added some crystal brad and simple crystals to decorate the lenses.
Autumn-brown papers are from "Provence Aquarius" and "Avonlea" paper collections by UHK Gallery.










Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


5 komentarzy:

  1. świetne! super pomysł i wykonanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Cudowny organizer przenoszący w dawne czasy. Od razu skojarzył mi się z aparatem foto z dawnych lat. Jestem zachwycona pracą i pomysłem.
    Muszę powiedzieć, że zbieram stare aparaty fotograficzne i mam podobny aparat do Twojego pudełeczka... aparat Royal Flex lustrzankę sprzed I Wojny.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest boski:) zakochałam się:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D