wtorek, 31 lipca 2018

#579

Witajcie,
Dziś notes z motylem. Mały, idealny do torby na wakacje na różne zapiski. Zrezygnowałam z wielu wystających ozdób, aby nie oderwały się w wakacyjnym zamieszaniu.
Całość notesu, razem z bindowaniem zrobiłam sama. Bazę z tektury okleiłam kraftowym papierem, na którym wcześniej wytłoczyłam wzór. Dodałam kilka kół z papierów UHK Galley, motyla z arkusza "Wabi-Sabi", tekturkę i kilka listków. Nie mogło też zabraknąć wstążek.

Hello.
It's a notebook with a butterfly. Small, ideal for summer notes and your bag. I didn't use lots of 3d decorations to not destroy it on holidays.
I made the notebook myself from the very begining. I used kraft paper that I embossed. I added some circles cut from UHK Gallery papers, a butterfly from "Wabi-Sabi" paper, chipboard and some leaves. I also used some ribbons.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D