sobota, 4 sierpnia 2018

#580

Witajcie!
Oto moja pierwsza praca dla Goha Digital Stamps. Zrobiłam kartkę we fioetach. Użyłam stempla z dziewczyną w kwiatowej sukience.
Kartka ma wiele warst i kwaitów.
Do pokolorowania stempla użyłam farb akwarelowych. Stempel wydrukowałam dwukrotnie i podkleiłam na kostkach dystansowych aby uwypuklić suknię.

Hello!
It's my first post for Goha Digital Stamps and I made a card in purple. I used a stamp of a girl in a flowery dress.
The card has got lots of layers and some flowers. 
I used aquarel paints to paint the stamp. I made it twice and put on some 3d tape to get some dimension.








Miłego dnia. Do następnego razu :)

Have a nice day. See you next time :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D