wtorek, 14 sierpnia 2018

#587 tęcza/ rainbow

Witajcie!
Wczoraj na blogu "Od A do Zet" pokazywałam Wam mix mediową pracę z tekturkami i perełkami w płynie. Dziś znów będzie blejtam, tym razem kupiony gotowy. 
Do dzisiejszej pracy użyłam mniej dodatków, ale za to jest bardzo kolorowo. W tle blejtramu nałożyłam farbę przez maskę, a później całość pochlapałam różnokolorowymi farbami. Na środku umieściłam tekturkowy napis pokryty pastą brokatową.

Hello!
I showed you a mixed media project with lots of chipboards and some liquid pears on "Od A do Zet" blog yesterday. Today it will be a canvas again.
For today's project I used less embelishments but it's more colourful. I used a stencil in the background and then I splashed it with lots of paints. I used a chipboard sentiment that I covered with glitter paste.









Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:

wyzwanie BloomCraft

1 komentarz:

  1. Fajny efekt! Podoba mi się Twój sposób na tekturkowe przesłanie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D