niedziela, 12 sierpnia 2018

#585 album na rolce filmowej/ album on a film roll

Uwielbiam nietypowe prace. Dziś kolejna z nich- album w pudełku w kształcie filmowej szpuli.
Wszystko wykonałam od początku samodzielnie. Pudełko wykonałam z kilku warstw brystolu, szpulę z kartonu. Całość ozdobiłam ślicznymi niebieskimi papierami z kolekcji "Wabi-Sabi" od UHK Gallery. Pojawiły się też naklejki od "Studio Forty". Pudełko jest oszczędnie w ozdoby, na szpuli-albumie umieściłam kwiatki i kilka muszelek znalezionych na plaży. W albumie znajdują się zdjęcia z naszego weekendowego wypadu nad morze.

I love unusual projects. Today, I'll show you another such project- an album in the shape of film roll. I made everything from the very beginning. The box is made of a few layers of white cardboard and the film roll of thick cardboard. I used beautiful blue UHK Gallery "Wabi-Sabi" papers to decorate it. I also used "Studio Forty" stickers. The box itself is not very decorative. On the film roll album i used some flowers and a few shells collected at the beach. I used our photos from our weekend ad the seaside.

















Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:

10 komentarzy:

  1. Wow, świetna praca! I jak cudownie wykorzystane naklejki! W imieniu DT Studio Forty designs dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Oryginalna jak zawsze! Śliczny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jaki pomysłowo! Rewelacja! Jestem zachwycona tym projektem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na album.Takiego jeszcze nie widziałam. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Bombowy pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja pomysłowość zawsze mnie zaskakuje! Świetna praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pomysły to często eksperyment i trochę obserwacji tego co jest dookoła.

      Usuń
  7. Świetny pomysł i bardzo staranna praca! Jestem pod ogromnym wrażeniem! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę taki album, świetna pamiątka! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe podejście do tematu ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda-się.pl ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D