wtorek, 28 sierpnia 2018

#587

Witajcie!
Dziś bardzo kolorowa kartka dla "Od A do Zet" ze stempelkiem Magnolii. Kartka składana nieco inaczej niż zwykle. 
Bazę stworzyłam samodzielnie i okleiłam papierami "Wabi-Sabi" UHK Gallery.
Jako ozdobę stempelka wykorzystałam skrzydła z masy, które idealnie wpasowały się w kompozycję. Dodałam kilka kwiatków, listki z wykrojników i brokatowe perełki w płynie. Uzupełnieniem są 2 fioletowe ćwieki.

Hello!
Today it's a colourful card for "Od A do Zet". I used Magnolia stamp. It's folded in a different way than always.
I made the card base myself. I used "Wabi-Sabi" UHK Gallery papers. I also used paper clay wing to decorate the stamp. I think it suit here perfectly. I added a few flowers, some leaves from cutting dies and glitter liquid pearls. I also used 2 crystal brads.










Użyłam:

      

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D