wtorek, 10 stycznia 2017

#333

 Często zapominam o datach urodzin lub mylę się o kilka dni więc postanowiłam stworzyć kalendarz, w którym te daty się znajdą. Z racji braku miejsca odpadały kalendarze drewniane wiszące na ścianie. Miałam w domu bazę kalendarza, którą najpierw okleiłam płótnem, a następnie grubym papierem kraftowym z wzorem serduszek. Ozdobiłam tekturkami, kryształkami i związałam sznurkiem.

I sometimes forget about different anniversaries or I make a few days mistake, so I made a calendar where I can write all the important dates. Since I have not much space I couldn't made a wooden calendar to hang on the wall. I had a calendar base at home so I put some canvas on it and then I added some craft paper with hearts pattern. I added some chipboards, crystals and twinnie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D