czwartek, 13 lipca 2017

#426

Witajcie!
W tym tygodniu w naszych pracach wykorzystujemy perły w płynie Nuvo. Był to mój pierwszy kontakt z tymi perełkami, gdyż wcześniej korzystałam głównie z perełek Pontura Paint. Główna różnica według mnie jest taka, że perły Nuvo wydają mi się gęstsze i są jakby bardziej klejące. Przy nakładaniu ich na papier nie robi się na nich "ogonek" tak jak w innych perełkach. To zasługa głównie konsystencji perełek. Buteleczki do nakładana też wydają mi się lepsze bo są szersze i bardziej miękkie, co również ułatwia nakładanie.
Troszkę się rozpisałam :) Zapraszam do obejrzenia mojej kartki na 90 urodziny, w której wykorzystałam błękitne i kremowe perełki Nuvo

Hi!
This week we are using Nuvo Crystal Drops in our works. It was my first time using those pearls since I was using Pontura Paint pearls before. The main difference for me is that Nuvo Crystal Drops seem thicker and more sticky. When you use them on paper there is no "top" as with other pearls. I think it's mainly because they are made differently. I also like Nuvo Crystal Drops bottles more because they are bigger and more soft and it's easier to put the pearls on paper. I wrote a lot today :) Take a look at card for 90th birthday where I used Duck Egg Blue and Ivor Seashell Nuvo Crystal Drops.





Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D