czwartek, 7 września 2017

#447 z tekturkami ego craft

Witajcie!
Nadszedł czas na tekturki na blogu "od A do Zet"! Do wykonania kartki, która pasuje na wiele okazji użyłam dużej ilości pastelowych kwiatków WOC, a całość kompozycji uzupełniłam tekturkowym tłem od egoCRAFT. Tło to jest w arkuszu beermaty i musicie je wyciągnąć sami za pomocą nożyka. Dało mi to możliwość wykorzystania nie tylko tła ale również "odpadków" z dziurek w tle. Tymi właśnie fragmentami również uzupełniłam swoją karteczkę.
Co z tego wyszło? Zobaczcie i oceńcie sami. :)

Hello!
It's time for chipboards on "od A do Zet" blog! I made a card that is perfect for different occasions and I used lots of WOC flowers. I also added egoCraft chipboard. The chipboard is in a piece of beermat and you have to cut it out with a scalpel. That is why I also used some "waste" from the holes in the chipboard. I used those pieces on my card too.
How it looks like? See for yourself.






Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.

1 komentarz:

  1. Zwykle środeczki z tekturek giną gdzieś zagubione, a tutaj poradziłaś sobie z nimi wprost genialnie. Bardzo podoba mi się ten efekt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D