wtorek, 21 listopada 2017

#470

Witajcie
Listopad robi się już coraz zimniejszy, więc czas na kolejną zimową kartkę na blogu od A do Zet.
Po raz kolejny sięgnęłam po blok kreatywny i chyba się do nich przekonałam już na dobre. Dzięki nim można szybko stworzyć kartkę, nie tylko według podanego wzoru. 
Blok który wybrałam tym razem ma wiele błyszczących dodatków, które pięknie się mienią.
Jak zwykle wymieszałam elementy z rożnych kart i uzupełniłam tekturowymi dodatkami od I Kropki (jemioła) i Scrapińca (napis). Grafiki dodatkowo podkleiłam na wyciętym wykrojnikiem kole. Dodałam też kilka gałązek świerku z wykrojnika. Całość jest bardzo mroźna i gdyby nie lisek całość chyba byłaby monochromatyczna.

Hello
November is becoming colder and colder so it's high time for a winter card made for od A do Zet blog.
I used die cut block for the second time and I think I will use them more often. You can make a card very fast not only with the given scetch.
The die cut block I used this time is full of elements that sparkle nicely. I used various elements from different cards. I addes some chipboards from I Kropka (mistletoe) and Scrapiniec (sentiment). The pictures are put on a round die cut backround. I added some pine branches from a paper die. The whole card is very frosty and I think if it wasn't the fox the card would be monochromatic.





Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D