wtorek, 3 kwietnia 2018

#506 urodzinowo na różowo/ pink birthday

Witajcie!
Jak już wiecie sklepik Od A do Zet świętuje już 4 urodziny swojego blogowania.
W tym tygodniu z tej okazji będziemy pokazywać Wam różne prace urodzinowe. Przygotowałam na dziś kartkę z okazji urodzin w większości z najnowszych papierów UHK Gallery "Desert Rose". Zakochałam się w tych papierach jak w chyba każdej nowej UHaKowej kolekcji. Tło kartki uzupełniłam kawałkiem różowego arkusza z pastelowej kolekcji. Każdą warstwę delikatnie potuszowałam, a tekturkę pomalowałam na biało i pokryłam moją ulubioną pastą brokatową.

Hello!
As you probably already know it's 4th birthday of Od A do Zet shop.
This week we will show you various birthday projects. I made a birthday card with the newest UHK Gallery "Desert Rose" papers. I'm in love with those papers as probably with all new UHK collections. I added some pastel papers in the background. I used some ink on the edges, I painted the chipboard white and added my favourite glitter paste.










Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D