wtorek, 17 lipca 2018

#572

Witajcie,
Nadszedł tydzień sizalu, organzy i taśm pomponikowych. Każdej z tych rzeczy używam dość rzadko, ale gdy już po nie sięgam to mój wybór najczęściej pada na sizal. Według mnie w kompozycjach z dużą ilością kwiatów sizal jest świetnym dodatkiem, tą wisienką na torcie, która idealnie wypełnia pracę, ale jej nie przytłacza. Mam dziś dla Was komplet ślubny, w którym wykorzystałam właśnie sizal do uzupełnienia swojej pracy. Pudełeczko to moje ulubione GoatBox.

Hello,
it's time for sisal, organza and some pomopon tapes. I don't use them very often, but when I decide to use any of them I use sisal most often. I like to add it to my projects when there are lots of flowers. It's perfect then but it doesn't dominete the project. Today, I'd like to show you a box and card set for a wedding where I used some sisal. The box is my favourite GoatBox.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D