czwartek, 4 kwietnia 2019

#652

Witajcie,
Po krótkiej nieobecności wracam na bloga "Od A do Zet" z czego bardzo się cieszę.
Jak już pewnie zauważyliście w tym tygodniu królują ulubione dodatki. U mnie zdecydowanie są to kwiatki w dużych ilościach i często perełki, które według mnie dodają uroku wielu projektom.
W kartce, którą przygotowałam specjalnie na dzisiejszą inspirację postawiłam raczej na prostotę o sporą ilość kwiatków. Zdecydowanie moim faworytem są kwiatki WOC różnego rodzaju i wielkości.
Jako uzupełnienie pracy wykorzystałam żółte perełki w płynie NUVO.

Hello
After a short break I'm back on "Od A do Zet" blog and I'm very happy about that.
As you have already noticed we show our favourite embelishments this week. I love flowers in large amounts and I sometimes use pears that add some sparkle to the project.
I made this simple card specially for today's inspiration. My favourite definitelly are WOC flowers in various colours and sizes.
I also used yellow NUVO liquid pearls.







Do zobaczenia / See you next time 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D