wtorek, 14 maja 2019

#674

Witajcie,
Robię bardzo mało tagów, ale z okazji "tagowego" tygodnia na blogu "Od A do Zet" powstała morska inspiracja. Użyłam najnowszych papierów UHK Gallery "Lighthouse", gazę, tekturki. Nawycinałam sporo elementów z arkuszy do wycinania i ułożyłam kilka warstw. Na koniec pochlapałam wszystko białą farbą i dodałam perełki w płynie NUVO- czarne, żółte i brokatowe niebieskie. Dzięki niebieskim i przezroczystym perełkom konik morski zyskał nieco życia :)

Hello,
I don't make tags very often, but we needed to prepare a tag for "Od A do Zet" blog. I made a marine tag. I used UHK Gallery "Lighthouse", gauze, chipboards. I cut lots of elements from cutting sheets and I made a few layers. At the end I splashed everything with white paint and I added Nuvo liquid pearls- black, yellow and glitter blue. I also used blue and yellow liquid pearls on the seahorse :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D