niedziela, 23 czerwca 2019

#691 teczka/ a file

Do wykonania teczki na przepisy użyłam "pizza-kartonu", w którym otrzymałam przesyłkę. Karton przycięłam na wybrany wymiar i zagięłam na wybrany wymiar. Znów przydała się duża tablica do bigowania :) Nie dało się uniknąć zagięć, które już na kartonie były.
Teczka to taki mini przepiśnik. Mieści w sobie zeszyt z przepisami po zmarłej babci.
Teczkę udekorowałam różnymi papierami, grafiką Janet oraz dodałam wstążkę jako zamykanie. Teczka ma mało ozdób i są one płaskie aby nie zniszczyły się podczas przechowywania na półce pomiędzy innymi książkami i teczkami.

I used "pizza-box" that arrived to me as a parces to make a file for recipies. I cut the box for the shape I wanted. I used big scoring board to bend the box in right places. There had to be some scores that were made originaly.
This file is a kind of recipe notebook. There is a notebook with my granny's recipies. Unfortunately she passed away recently.
I decorated the file with various papers, Janet's graphics and I added ribbon. There isn't a lot of decorations and it is flat because I wanted it to be among other books and files.






A oto karton wykorzystany do zrobienia teczki :)
And this is the box I used for making that file :)


Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D