niedziela, 7 lipca 2019

#696 home sweet home

Elementy z HDF od Agaterii świetnie sprawdzają się przy malowaniu ich farbami. To moja pierwsza praca z produktami HDF ale bardzo mi się spodobało :) w poniższej pracy użyłam 2 elementów dostępnych w sklepie- ramkę i napis. Ramkę pocieniowałam tak aby ciemniejszy odcień był na środku a napis pomalowałam na dwa kolory.

HDF elements form Agateria are perfect to use paint on them. It's my first project with such elements but I really like it :) I used a frame and a sentiment- 2 elements available in shop. I painted the frame with darker colour in the centre and I used 2 different oloirs on the sentiment.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D