poniedziałek, 2 grudnia 2019

#755

Witajcie,
Cały czas uczę się się jak modelować foamiran i kolejne próby wychodzą mi coraz lepiej. Nie potrafię nadal barwić kwiatków tuszem, nie mam nadal kolorowych tuszów. Czasem próbuję barwienia pastelami olejnymi, ale nadal nie podoba mi się efekt. Ciągle ćwiczę jak to robić.
Dzisiejsze kwiatki wycięłam ręcznie i pomalowałam już wymodelowane warstwy farbką, następnie skleiłam i dodałam pręciki. Kwiatki świetnie sprawdzą się jako samodzielna ozdoba lub dodatek do kartki.

Hello,
I still learn how to use foamiran and I think I'm getting better at it. I still can't paint flowers with ink, I don't have colourful inks. I sometimes try to paint flowers with oil pastels, but I don't like the outcome. I practice how to do it.
I cut flowers myself and I painted shaped flowers with paint for today. Then I glued the layers and I added stencils. Flowers look good as a decoration but they will also look good on a card.











1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D