piątek, 20 marca 2020

#794 taczka/ a wheelbarrow

Witajcie,
Dziś mój pierwszy post na blogu "Fabryki Weny" :)
 Jako pierwszą pracę przygotowałam taczkę pełną mchu i kwiatów. Oczywiście nie mogło zabraknąć przepięknych tekturek ;P
Jak zawsze przy pracach 3D nie mogłam się zdecydować na wybór zdjęć, więc jest ich całe mnóstwo. Jak to też u mnie bywa nie mogło zabraknąć ruchomego elementu, czyli kółka taczki :) Całą bazę stworzyłam samodzielnie i wycinałam przy pomocy nożyczek. Papier to "Lightgouse" i "Diamonds" od UHK Gallery.

 Hello,
Today it's my first post for "Fabryka Weny" :)
As my first inspiration I made a wheelbarrow full od moss and flowers. I used beautiful chhipboards ;P
I couldn't choose a few photos while making 3D projects so there are lots of photos :) As always I needed to make an element that is movable, this time it's the wheel :) I made the base myself with the use of scissors. I used UHK Gallery's "Lighthouse" and "Diamonds" papers.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D