piątek, 24 lipca 2020

#846 camera box

Dzień dobry,
Jak zawsze mam dla Was coś wyjątkowego w ramach inspiracji dla "Fabryki Weny" i pełnego tekturek.
Jest to kolejny aparat, tym razem w formie pudełka na zdjęcia.Wewnątrz znajdują się przekładki, które idealnie pasują do zdjęć w formacie 10x15cm. Wykorzystałam słoneczne papiery "Bananarama" od UHK Gallery i całe mnóstwo tekturek, które może nie zawsze kojarzą się z latem.
Na przodzie aparatu zrobiłam maleńki shaker box, który wypełniłam drobnymi koralikami. Do ozdoby użyłam też spinaczy do papieru w różnych kształtach.
Jak zawsze do stworzenia bazy użyłam niezawodnych arkuszy kraft od "Rzeczy z papieru".

 Hello
I made something special as an inspiration for "Fabryka Weny". It's full of chipboards.
It's another camera but this time it is a photo box. There are some files inside to suit 10x15 cm photos. I used sunny "Bananarama" paper collection by UHK Gallery and huge amount of chipboards that not always are connected with summer.
There is a small shaker box in front of the camera. I used some tiny brads there. There are some paper clips in various shapes. 
I used "Rzeczy z papieru" kraft paper to make my box.












Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:




2 komentarze:

  1. Fantastyczna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. absolutnie nie do pomyślenia, że można coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D