poniedziałek, 21 grudnia 2020

#898

  

Dzień dobry

Tegoroczne święta obfitują u mnie w prace 3D. Oto łyżwa z papierami UHK Gallery, którą wykonałam specjalnie dla szefowej sklepu "Od A do Zet"- Kasi :)

Łyżwę wykonałam od podstaw samodzielnie, wycięłam nożyczkami skleiłam i ozdobiłam. Nie jest może ona idealna, ale to jest chyba cały urok prac, które tworzy się całkowicie ręcznie.

Jako dodatku użyłam też tekturek od "Fabryka Weny".

Wesołych Świąt!

Hello

This year I made a few 3D projects for Christmas. It's an ice skate with UHK Gallery papers that I made as a gift for the owner of "Od A do Zet" shop- Kasia :)

I made the ice skate by myself from the very beginning, I cut it out with scissors, glued and decorated. It may not be perfect but I think it is something that makes handmade projects so unique.

I used a chipboard from "Fabryka Weny" too.

Merry Christmas!










Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:











1 komentarz:

  1. Beautiful project! thanks for joining the Snip Art challenge.
    Hadry DC - DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D