środa, 21 kwietnia 2021

#936

 Dzień dobry.

A oto kolejna płyta winylowa po przeróbce. Ta powstała jako prezent dla szefowej sklepu "Od A do Zet" - Kasi. Gdy wpadłam na pomysł zrobienia pierwszej płyty i pokazałam jej co wyszło poprosiła mnie o zrobienie czegoś w niebieskim dla niej. Ubawiłam się mocno przy tej płycie i sprawiła mi ona wiele frajdy. Mam nadzieję, że spodobała się Kasi :D

Hello.
I made "recycling" of a vinyl again. I made this one as a gift for Kasia from "Od A do Zet" shop. When I showed her the first vinyl I made she asked me to make something in blue for her. I had a lot of fun while making it. I hope Kasia will like it :D











Użyłam:

  
  
   


Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D