sobota, 17 lutego 2024

walentynkowo

 Dzień dobry

Jak Wam minęly Walentynki? Mam dla Was jeszcze Walentynkowy projekt - kołczan na walentynkowe strzały amora. Wcześniej widziałam podobny projekt i postanowiłam spróbować swoich sił. Bazę kołczanu zrobiłam z arkusza białego papieru od "Rzeczy z Papieru", później stopniowo go ozdabiałam m.in. papierami UHK Gallery, zawieszkami i naklejkami.

Hello

How did you spend Valentine's Day? I have one more Valentine's project - a quiver for love arrows. I saw a simmilar project before so I decided to give it a try. I used whote paper from "Rzeczy z papieru" to make my base and I decorated it with some UHK Gallery paper, charms and stickers.

 









Pracę zgłaszam na wyzwanie: / I take part in the challenge:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D