piątek, 23 lutego 2018

#488

Clean and simple wcale takie proste nie jest. Zrobiłam karteczkę wielkanocną z ręcznie rysowanym królikiem. Pokolorowałam go kredkami akwarelowymi. Królika umieściłam na kółeczku z wykrojnika i podkleiłam kosteczkami dystansowymi. Wokół bazy znajdują się krzyżyki zrobione nożykiem :) Dodałam też dwukolorowe perełki w płynie.

Clean and simple is not so simple at all. I made an Easter card with a bunny that I draw. I coloured it with aquarel crayons. I added some dimension with the use of 3d tape. You can notice some crosses around the card base, it is made with a paper scalpel :) I also added some liquid pearls.







Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:

6 komentarzy:

  1. A króliczek to się "focha" na zimę, czy wypatruje wiosny? ;)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Przyda Się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam rysując króliczka ;) raczej i to, i to :D

      Usuń
  2. o łał, fantastyczna ta kartka! dziękujemy za udział w wyzwaniu przyda.się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo :) Dziękujemy z udział w wyzwaniu Przyda Się :)Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka ;)) dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D