wtorek, 27 lutego 2018

#492

Witajcie!
W tym tygodniu na blogu Od A do Zet tworzymy prace z embossingiem na gorąco. Nie używam go wcale w swoich pracach, więc miałam okazję spróbować czegoś zupełnie dla mnie nowego.
W swojej pracy wykorzystałam złote listki. Listki zostały odbite na kalce technicznej i wycięte. Wpasowały się one idealnie do boxa komunijnego.
Oprócz embossingu użyłam również wykrojników i grafikę Janet. Papiery to niezastąpione dla mnie UHK Gallery "Misty Morning" (wkróce planowany jest dodruk!!! :) ), a pudełeczko to świetny GoatBox.
Wiem, że miało być głównie o embossingu, ale muszę przyznać, że GoatBoxy to najlepsze bazy pudełeczek jakie miałam do tej pory. Grube, wytrzymałe, z podwójnymi ściankami wieczka są świetne. Wytrzymują każdą ilość ozdób i bardzo dobrze się składają, nawet już po ozdobieniu. 

Hello!
We are working wit hot embossing on Od A do Zet blog this week. I don't use it in my projects so I had a chance to try something new. 
In my project I used golden leaves. I cut the out and they suit exploding box perfectly. I also used some paper dies and Janet's graphics. There are UHK Gallery "Misty Morning" papers used here (they will be printed again!!! :) ) and very goog GoatBox.
I know I should write more about embossing but I must admitt that GoatBox are the best boxes I have used. They are thick, stable, with double paper on the top. You can use lots of decorations and nothing bad happens to them. You can put it together very nicely even when the project is finished.









1 komentarz:

  1. Fajna praca. :) Ja też lubię pracować na papierach UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D