wtorek, 4 września 2018

#590

Witajcie!
Nadszedł pierwszy tydzień szkoły, więc na blogu "Od A do Zet" też nie może zabraknąć prac związanych ze szkołą.
Na dziś przygotowałam bardzo prosty projekt- przybornik na biurko. Wykonałam go z papierowego kubeczka, który okleiłam papierem z kolekcji "Terra Incognita" UHK Gallery dodałam serwetkę i uroczego chomiczka z tej samej kolekcji. Przybornik jest bardzo prosty, ale wydaje mi się niezwykle uroczy :)

Hello!
It's the first week of school year so there should be some projects connected with that topic on "Od A do Zet" blog.
I prepared a simple project- a box for pens. I made it of a paper cup and decorated with "Terra Incognita" by UHK Gallery papers, I added a doily and a cute hamster that you can find in before mentioned paper collection. The project is simple but I think it's cute.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D