poniedziałek, 12 listopada 2018

#617 skrzynka/ mailbox

Witajcie!
Oto skrzynka na listy w wersji vintage. Pojawiły się metalowe elementy, ćwieki, perełki, tekturki. Jedną z tekturek pomalowałam metalicznymi farbami i umieściłam na niej napis. Są też wycinanki z wykrojników. Papiery "Old-fashioned Christmas" od UHK Gallery również wpasowały się tu idealnie.
Całą bazę od samego początku zrobiłam sama z czarnego kartonu.

Hello!
It's a vintage mailbox. There are some metal embelishment, brads, pearls, chipboards. One of the chipboards are painted with metalic paints and there is a sentiment on it. There are some paper dies. "Old-fashioned Christmas" paper collection from UHK Gallery suits here perfectly.
I made the base of mailbox myself from the beginning. I used black cardboard.

















Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:




9 komentarzy:

  1. Wow, oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł, świetne wykonanie. Jestem pod wrażaniem, że sama wykonałaś bazę. Brawo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czad. Tez kiedys robiłam skrzynke emailową, ale Twoja jest rewelacyjna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow this is really cool! Thank you for joining egoCraft´s Challenge no #24!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita praca, coś wspaniałęgo, brawo za pomysł i wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca! Jestem pod wrażeniem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to często u Ciebie bywa - wyjątkowo pomysłowa i oryginalna praca, a do tego piękne wykonanie. Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi słyszeć, że jednak moje prace są zauważane :)

      Usuń
  8. piękna skrzyneczka :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D