poniedziałek, 26 listopada 2018

#621 christmas daily album

Witajcie,
Oto mój pierwszy grudownik wykonany od podstaw samodzielnie. Bazę okleiłam szarym płótnem i dodałam piękne papiery "Old-fashioned Christmas" od UHK Gallery. Oprócz serwetki wyciętej z kraftowego papieru i kilku dodatków ze zwykłego białego papieru, wszystko wykonałam z papierów "Old-fashioned Christmas". Kwiaty na okładce również zrobiłam sama z białej pianki. W albumie wykorzystałam ogromne ilości tekturek, które pokryłam pastą brokatową. Wewnątrz pojawiły się też kieszonki na różne drobiazgi. Użyłam też perełek w płynie i kilku metalowych elementów.
Jak tylko rozpocznie się grudzień pojawią się w nim zdjęcia :)
Zapraszam do oglądania, zdjęć jest mnóstwo.

Hello
It's my first Christmas daily made from the very beginning by myself. I covered the base with light brown canvas and I added "Old-fashioned Christmas" papers from UHK Gallery. I used kraft paper to cut the doily and some white paper inside, the rest is made of "Old-fashioned Christmas" papers. I made flowers on the cover from white foamiran. I used lots of chipboards inside the album. I covered them with glitter paste. I made some pockets inside to put some photos or tags. There are some liquid pearls and metal embelishments too.
When December starts I will add lots of photos inside the album. :)
Take a look at the photos, there are lots of them.




























Klikając w zdjęcie możecie zobaczyć filmik z albumem:
Click on the photo to watch a short movie about the album:


Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


Challenge #10 Grudniownik








3 komentarze:

  1. Przepiękny album !! Cudowna kolorystyka <3
    Dziękuję za udział w MiszMaszowym wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie nastrojowy!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio Forty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D